Telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers zijn het visitekaartje van het bedrijf. Een belangrijk onderdeel van hun werkzaamheden is het telefonisch contact met de gast. Denk daarbij aan boekingen, vragen, maar ook klachten. Het bepaalt voor een groot gedeelte welk beeld de burger over het bedrijf vormt.

In onze Telefoontraining staat het doen voorop. In onze ogen is eigen ervaring namelijk de beste leerschool. We bieden u ook theorie ter ondersteuning aan. U gaat aan de slag met casuïstiek, theorie en rollenspelen.

De volgende vragen staan centraal in onze Telefoontraining:

  • Hoe krijg ik inzicht in mijn eigen vaardigheden op telefoongebied?
  • Hoe sta je de klant op een correcte en vriendelijke manier te woord?
  • Hoe ga je om met een boze of onredelijke klant?
  • Hoeveel zin heeft het om een telefoonscript te hebben?

We behandelen de volgende onderwerpen:

  • De accountmanager binnen de organisatie denken als ondernemer
  • Relatiebeheer en Sales; de balans
  • Vinden, binden, boeien
  • Relatiebeheer en gerichtheden
  • Opstellen van een Relatiebeheer plan
  • Gesprekstechnieken en verkoopgesprek

Doelgroep: Telefonistes, receptionistes, administratief medewerkers en baliemedewerkers.

Duur: 1 dag of 2 dagdelen

Waar: Zwolle of Ouddorp

Prijs: Per persoon: €295,00 (excl. BTW). InCompany prijs: €1750,00 (excl. BTW), min. 6 deelnemers.

Wilt u zich aanmelden? Klik hier!