Waarom doet een gast zoals hij of zij doet? Waarom komt een gast wel of niet naar mijn park? En hoe kan ik het beste inspelen op wat hij of zij van mij verwacht? Allemaal vragen die je graag beantwoord ziet om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. In deze training leer je te kijken naar je gasten en leer je je in hen te verplaatsen.

We mailen je voorafgaand aan de training een intake formulier, waarop je kunt aangeven wat je wilt leren. De trainer zal dan zoveel mogelijk de koppeling maken naar je eigen leerdoelen. Na een korte uitleg over verschillende theorieën, ga je uitgebreid oefenen. We geven je interessante websites en literatuurverwijzingen. Je kunt dus direct met het geleerde aan de slag!

Onderwerpen:

  • De werking van het menselijk brein
  • Ratio – emotie – affectie
  • Inspelen op de juiste laag
  • Het leggen van een basis voor een langdurige relatie met gasten
  • WIO-principe, waarop baseren we onze oordelen
  • Definiëren van je eigen rol in het gastcontact

Competentiegebieden
Stressbestendigheid, samenwerking, inlevingsvermogen, omgevingsgerichtheid, contactueel en communicatief.

Doelgroep: Managers en medewerkers die inzicht willen krijgen in de motivatiefactoren van de klant

Duur: 1 dag of 2 dagdelen

Waar: Zwolle of InCompany

Prijs: €295 p.p. (excl. BTW). InCompany prijs: €1750,00 (excl. BTW)

Wilt u zich aanmelden? Klik hier!